onsdag den 17. april 2013

Forsinkede skud fra Albarracin

I januar var jeg 2 uger i Albaracin i Spanien, hvilket jeg ikke fik skrevet noget om herinde eller lagt nogle billeder op fra. Det var en super fed tur, trods at vejret ikke altid var lige godt, da der var en del dage med sne og kulde. Og trods det at jeg ikke fik lukket det jeg gerne ville. Fik prøvet på nogle 8'ere som var ganske tæt på at lykkes, men jeg manglede lige det sidste *hmpf* for at de gik i posen. Albarracin er en fed destination til nogle få ture, men der er lidt langt mellem de rigtig fede problemer til at jeg tror det bliver en fast del af mit destinationsrepertoire.. Jeg fik ikke taget så mange billeder men her er lige nogle enkelte skud fra turen.

Benjamin Mokry varmer crimpfingrene op

Thomas Blaabjerg på Manuschakra 7c
Jack Broch på Danian 7c+
Henrik Niedermeier
Jack tommel-crimper sig vej op af et 7b+ slab
Sne over Albarracin




Ingen kommentarer:

Send en kommentar